woensdag 25 mei 2016

lampenkap kringloop

L Bakker lamp opnieuw gepimpt....

en de rest opnieuw weer eens gestyled....

de kap scoorde ik voor 2 euries!!!!! blijjjjjj:)

en dit setje heb ik nieuw.....boven het gasformuis, savonds een waxientje op de lepel, zo gezellie, levensgevaarlijk volgens de rest hier in huis....ik laat geheid nog eens de hele boel affikken ...krijg ik geregeld te horen;-) moet  toegeven.........ze hebben gelijk......
tijd niets gepost.....nu ff deze snel er tussendoor.......nieuwe volgers welkom! weet iemand van jullie hoe ik een watermerk krijg in mn foto,s? heb Picasa niet meer........:( en nu kom ik er niet uit....dank!! lieve groet, Inge R

15 opmerkingen:

  1. Je lamp is weer mooi geworden, en wat een geluk heb je met die kap voor zo weinig geld.
    Volgens mij kan een waxinelichtje niet zo heel veel kwaad,aar je moet hem savonds wel uitblazen :)
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kap 2 eoro's.... Jeee dat meen je niet..ik heb er over de 100 euro voor betaald... Toch eens vaker naar de kringloper gaan.
    Met een watermerk kan in je geen advies geven...ik doe dat via picasa.
    Leuke post weer....

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi Inge, je hebt het weer leuk voor elkaar. Mooie lamp zo, ziet er duur uit. Goed gedaan. Laat je de boel niet affikken?😊
    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi koopje!!
    Ik zet mijn watermerk erin met photoscape, dat programma kun je gratis downloaden.
    Je kunt daar ook hele mooie collages mee maken.
    Groetjes lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lamp zo en met die kap heb je echt mazzel gehad. Ik brand al jaren waxines door het hele huis tot aan het toilet toe, het is nog nooit mis gegaan. Leuk gedecoreerd zo je schouw!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ook nog steeds op zoek naar zo'n kap voor de LBakkerlamp. Bij mij zit er nu een andere op en staat ook heel goed maar zo'n platte kap is het mooist.
    Ben jij trouwens ook op IG te vinden of niet?
    Liefs Coby (IG cbcosycot)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg......en geen geld.....Maarre...ze hebben helemaal geen gelijk hoor......gaat toch prima zo?
    En in dat hulsje kan er niets gebeuren.....toch veel te gezellig ;)

    Wens je een fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die lamp! Past perfect bij de rest van de landelijke inrichting! Ik hoop ook niet voor ze dat ze gelijk hebben met het waxinelichtje, het staat altijd zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je het weer gezellig. Prachtige lampenkap ook.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Inge, ik heb dus nooit geweten (tot nu ik je foto's zag) dat wijnover en weer bij elkaar reageren op een andere site.. Ik volg je al lang hoor ��
    Je kap staat prachtig en het is écht geen geld wat je ervoor betaald hebt. Tot horens!!!
    Lieve groet Pauline Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat ik eens gauw naar leenbakker moet , wist niet dat ze daar zo'n mooie lampen hadden .
    En de kaop , onvoorstelbaar , voor twee euro , haha , wat een mazzel.
    Groetjes ,
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ideaal...de kringloop...ik heb daar een tijd geleden ook een mooie lampenkap gescoord. Het staat super mooi zo, Inge! Een waxinelichtje kan geen kwaad als de vlam maar niet in aanraking kan komen met iets anders of als je poezen hebt...dan is het ook niet zo'n goed idee.

    Lia heeft je al een goede tip gegeven, dat programma gebruik ik ook.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo bof jij met je mooie aankopen. En zeker de lamp van Leen Bakker een juweeltje. Trouwens wat je op de schouw hebt staan vind ik ook helemaal top hoor.
    Fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er allemaal weer erg gezellig uit. Ik kom echt nooit bij Leen Bakker. Toch maar eens doen.
    Groetjes,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel vaak heeft L.Bakker leuke spulletjes....jij hebt echt geboft!
    En dat lichtje kan toch echt geen kwaad...en ach, als alles afbrand heb je weer een verhaal voor een post! hihi...

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

leuk als je een berichtje achterlaat!