dinsdag 25 augustus 2015

babykamer deel 2.....

hier het tweede gedeelte van de babykamer...de kast hebben jullie al vaker gezien deze is ook gewoon blijven staan, we hadden een bijpassende kledingkast gekocht bij het ledikant en de commode, en ik had er zo,n spijt van! ik kon van dit kastje echt geen afstand doen:) temeer dat dit simpele(Gamma!) kastje nu bij alle 4 de kinderen op de babykamer heeft gestaan, en steeds in een andere kleur! 

de gekochte kast staat nu bij onze oudste zoon in zijn kamer, waar ie veel beter tot zijn recht komt, alles goed gekomen dus;-)

het trapje heb ik al heel lang, en vond er nooit een geschikt plekje voor.....nu dus wel:) het jurkje is trouwens van onze jongste, zij slaapt er nu nog....de klompjes onder de kast hebben ook nog bij de oudste gestaan, die staan dus al bijna 18 jaar in ons huis!

trapje maar eens hier gezet, om de plaids van het ledikantje goed uit te laten komen, jammer om in de kast te leggen:) ernaast zie je nu nog het bed van de jongste, hier komt tzt het ledikantje en ik hoop dat de trap dan nog past!

om het geheel wat lichter en frisser te maken, heb ik er voor gekozen om wit toe te voegen, gek genoeg past het in dit kamertje heel goed, en in de woonkamer enz, helemaal niet....zelf vind ik dit zo,n lief kussen;)

en nog een keer het hoekje....nu met de brocante kleine schoentjes erbij....

dit wasrek hebben jullie vast ook al wel zien voorbij komen....inmiddels liggen de hydrofieldoeken gewassen in de commode..
het hart maakte ik van ijzerdraad, en repen stof van zo,n klos van de Action...

gedeelte van de commode en het wandrek erboven, het kransje maakte ik ook van ijzerdraad.

dit kapstokje komt aan de andere kant van  het ledikantje, ook hier een zelfgemaakt hart eraan.
twee hydrofieluiers, en een toefje steeneik....


toen ik nog op vakantie was, dacht ik dat ik niet meer zou gaan bloggen, was totaal niet meer met stylen en interieur bezig, heerlijk zeg;-) maar weer thuis..........ja hoor, daar ga ik weer! wat zit je er dan weer snel in zeg....ik loop wel achter met lezen van alle blogs, want op vakantie, zit ik niet achter mn pceetje;-) moet het nu toch rustiger aan doen, dus jullie kunnen een hoop posten van mij gaan verwachten! haha

groetjes, Inge R

25 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je toch de blogdraad weer hebt opgepakt, want ik vind je posten veel te leuk om te lezen. Wat is de babykamer mooi geworden! Jullie kindje krijgt daar straks een prachtig slaapplekje hoor.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal straks een prachtig prinsje of prinsesje in vertoeven. Helemaal in stijl! De frisse accenten maken het helemaal af. Mooi hoor!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal...een echte droomkamer....liefs van mij...x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig sfeertje....

    Liefs Dinka (blijven bloggen hè ...;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi gedaan!
    Gezellige hoekjes helemaal in je eigen sfeer!
    Fijn dat 'het' al opschiet..hopelijk gaat het goed met je!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél blij dat je weer bent gaan bloggen Inge, hoh wat gaat dat babytje straks prachtig liggen zeg...wanneer
    mogen wij babynieuws verwachten?? Héél toevallig zeg, de beste vrienden van onze dochter hebben deze morgen
    een "prinsesje" gekregen...en wat was de verwondering groot bij mijn dochter...het heeft precies dezelfde naam als
    mijn dochter....24jaar jonger... :-) voor mij ook hééél raar om die naam op een geboortekaartje te zien staan want haar
    naam hoor je niet zoveel...toch niet bij ons in Belgie...
    Ene Inge...als je maar een beetje kan, want straks heb je het behoorlijk druk, blijven bloggen hé....want keer op keer geniet ik echt van jouw posten en je gezellige sfeervolle plaatjes....
    héél fijne week nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke sfeertje! Het ziet er zo gezellig en knus uit.Leuk om dat stoer landelijke te combineren met een beetje brocante.
    Ennuh ... ook leuk dat we lekker veel posten van je kunnen verwachten!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kamer is dat geworden, met een super stoere sfeer.
    Gezellig dat je blijft bloggen.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit, en ga maar lekker veel posten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk Inge en zo'n kast vind ik altijd leuker dan zo'n set wat allemaal bij elkaar hoort.
    Leuk hoor zo'n babykamertje stylen ;-)

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er allemaal mooi uit. En nu maar wachten op het kleintje...

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Inge, nou ik ben heel blij dat je weer gaat bloggen hoor. Toevallig mezelf afgevraagd of het wel goed met je ging ivm de zwangerschap? Het kamertje is zo schattig en ik hoop inderdaad op veel posten want keer op keer lees ik alles van je na omdat wij momenteel ook middenin de verf-modus zitten. Helaas heb ik zelf geen blog.
    Vriendelijke groetjes Coby
    ps ik heb wel IG cbcosycot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is het toch een mooi sfeertje..
    Zo leuk om jouw blogs te lezen! Heel leuk
    Om te zien dat je op een babykamer ook een sobere stijl kunt neerzetten en het er toch heel schattig uitziet. Daar hou ik van! Geniet ervan.. ik ben benieuwd naar het kamertje wanneer ook het ledikant staat. Neem als je het leuk vind ook een kijkje op mijn blog, waar ik net ben begonnen.. hoop binnenkort wat te posten over onze kinderkamer.. deze is bijna af.
    Groet, leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig dat je van een gamma kast elke keer weer een passende babykamer kast kunt maken! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kast!! Trouwens het hele kamertje is een plaatje. Hoe lang moet je nog?
    Veel plezier met alles

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie, stoere babykamer... Nog eventjes en de baby kan komen!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig kamertje , en zeggen dat die kast van de gamma komt , geen kat die ze nog herkent.
    Mooi combi samen met het wit .
    Nu mag het baby'tje echt wel komen ,.
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Guten Morgen Inge, ich freue mich, dass ich deinen Blog gefunden habe... so schön ist bei dir!
    Sehr neugierig bin ich auf das, was wir noch zu sehen bekommen und wünsche Dir alles Liebe und zauberhafte Spätsommertage, Deine Grażyna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je weer blogt je laat zoveel mooi opgeknapt zien. Wat een mooi stoer lief kamertje is het geworden.
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo mooi!! En die kast die is echt geweldig, heerlijk om zo alvast met je kleine bezig te zijn, wat zal die daar straks heerlijk liggen dromen :) Maak nog maar een hoop foto's en een hoop blogs hoor, ik vind je huis zo mooi!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

leuk als je een berichtje achterlaat!