donderdag 21 maart 2013

wie iets niet heeft moet slim zijn.......

wil al heel lang zo,n oud verweerde "badplank"hebben(hoe omschrijf je zoiets?)..jullie weten vast wat ik bedoel...

en dan moet dat er ook gewoon liggen, ook al heb ik het helemaal niet in huis!

dus dan maar een dienblad in de verf, en zo op het bad gelegd.....uiteraard helemaal niet handig......

zelfde verhaal, boven het pleetje een tegelrand(niet mooi!) heb er twee oude veilingkistjes naast elkaar  op gezet...

..om toch een beetje een sfeertje te krijgen....

dit kastje heb ik ooooooiiit gekregen van iemand in ruil voor twee zelf gemaakte schelpenkransen(waren toen helemaal hot...) het vele kleurtjes gehad, en nu  heeft het een mengelmoes van krijtverven door elkaar..(lantaarn ook..).de badkamer zou ik zo graag anders willen, maar ja........
wie weet.....

nieuwe volgers WELKOM! leuk, leuk
en iedereen die iets schreef en die ik niet persoonlijk terug kon mailen, dank!!!!
doei, doei, Inge
berichtjes zijn welkom!

13 opmerkingen:

  1. Toch vind ik je creatieve oplossingen wel erg leuk (gevonden) hoor. En wie weet loop je nu binnenkort toch tegen een mooie badplank aan!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je hebt het zeer creatief opgelost zo. Leuk toch.
    Vaak vind ik dat zelfs nog leuker zo.
    Een fijne avond en een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het ook erg creafief en eigelijk net zo leuk toch ;)

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe makkelijk is het om alles kant en klaar te kopen. Dit is net zo mooi, of misschien nog mooier, want je hebt het zelf gedaan! Ik vind je sfeer geweldig! Zou ik trots op zijn!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw creativiteit zorgt voor mooie oplossingen, op die manier geef je geen geld uit en pas je toch veranderingen toe!!!
    Heel leuk.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke creatieve oplossingen hoor! Dat geeft een huis juist zo'n eigen sfeer. Gezellig!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog met mooie foto's, ik ga je volgen.
    Fijne avond en groet
    Roelie, de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zie je maar dat je met creativiteit een heel eind komt. Ik vind het erg leuk er uit zien allemaal....

    groetjes sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je bent lekker bezig hoor, hartstikke leuk!
    Fijn weekend!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je wordt zo wel creatief, en ik vind je kastje nog erg leuk, hoor!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Inge,

    Ik weet even niet hoe ik anders moet reageren. :)
    Maar heb je een klein scherm gemaakt op je computer? Want bij mij is het gewoon goed te lezen. Ik weet het anders ook niet?

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker veel inspiratie hier.....een prachtig blog.
    Ga je graag volgen.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk daar hou ik juist van......gewoon zelf iets verzinnen! Kei leuk je badplank!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

leuk als je een berichtje achterlaat!