zaterdag 10 oktober 2015

gewoon, een post vol plaatjes...

deze toef had ik door het veranderen "over"en besloot m aan de trap te hangen

de lange takken die je ziet had ik eerst in de onderstaande kruiken staan(die ook op deze plek stonden..) het zijn zaaddozen, tsja..sorry:) had er nog nooit van gehoord....jullie wel? ik heb ze nu samen met een dadeltak hier gelegd, en ze blijven nog steeds goed op kleur.

toefje steeneik erbij...

 het is geen peperbesje wat je hier ziet maar een gelukje dat een simpel bosje rozenbottels heel mooi indroogde:) inmiddels ligt het bosje nu in de woonkamer, zie de foto,s hieronder.... de doek wilde ik jullie nog laten zien die kocht ik een poos geleden bij de Zeeman;-) voor een leuk prijsje , inderdaad!

en dit heb ik gisteren nog veranderd op de slaapkamer! vond het toch niet echt leuk hoe het stond, ik heb rozenbotteltakken gekocht en wilde deze in de kruik doen,maar dat was t ook niet, krans erbij gesnord, en de takken erin gestoken, ze moeten nog even indrogen qua kleur, nu vind ik het geheel wat robuuster staan, ook het oude tafeltje veranderde ik nog.....;-)

grote schaal op de keukentafel, k blijf m prachtig vinden..

hier ligt nu dus het bosje, ik had het hier ook anders staan, maar toch zag ik er steeds iets aan, pfff herkenbaar? uiteindelijk toch  weer de boel verandert, en ja, ik zou het rustig aan gaan doen.....

maar vind het zo weer rustiger, en geniet ik er weer van.

kruikje kocht ik ook nog gisteren, met die bruine balletjes, geen idee wat het is!
ook dit hoekje heb ik veranderd..........de kruik die hier stond, staat nu met rozenbotteltakken op de slaapkamer.

regaal boven de bank.....

kruik in trog verhuisde poosje geleden naar de kast...

dadel die aan het indrogen is, prachtig dat proces.

oh,, hier zie je de kruik dus nog staan:) ik heb een dadeltak in een krans gepropt, vond het eens wat anders...hij droogt nu prachtig in..

andere grote schaal op de salontafel, zegt mn man gisteren: moet je deze niet eens vervangen? had ik er net gisteren nieuwe bij gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja, ik vind ze zo saai, beetje doods...uhhhh kunnen er geen mooie bloemen in?? aiiiaaiaiaiaii ik maar zeggen dat dit geen goed model is voor bloemen!

dit werd ook veranderd...

toef made bij me;-)

hier stond het ook anders ......twee weken geleden 5 minuten voordat we weggingen naar de kerk,  snel even veranderd, haha, dat MOET dan nog even....en ineens stond het helemaal oké!

de bewerkte potten opgezocht en hier een plekje gegeven.....

zelfgemaakte krans van steeneik..

hier zie je die zaaddozen, met magnoliatakken..

vensterbank...

en oké, mn buik:) met 39 en 6 dagen.....flinke bal, en hij groeit nog steeds.......
we zijn benieuwd, wat het is, en wanneer ik ga starten!
wie weet, alvast dank voor alle leuke reacties! ik doe nu voor mijn doen echt rustig aan, moet wel.....en k geniet er eigenlijk nog wel van ...het weer buiten is natuurlijk ook heerlijk, en aangezien ik het alleen nog maar HEET heb, komt me dat heel goed uit, ik ben denk ik de enige die nog met blote benen loopt, haha

lieve groet, Inge R

37 opmerkingen:

  1. Jeee....wat heb je een mooie ronde buik...zeide ze niet...dat als je van voren draagt, dat het een meisje is...
    Je laat mooie sfeerplaatjes zien, dat je dat nog kunt zo bezig zijn....
    Succes met de laatste loodjes.
    Fijne avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er mooier dan een zwangere vrouw. Daar kan geen sfeerfoto tegenop. Maar wat heb je toch heerlijke sfeervolle hoekjes gecreëerd. Prachtig.
    En nu een beetje kalm aan doen he?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige plaatjes hoor, die dadeltakken, besjes en dergelijke zijn dankbare objecten om mee te decoreren.
    Straks lig je in het kraambed nog allerlei aanwijzingen te geven dat de kraamhulp de boel met veranderen :-)
    Je hebt een prachtige buik, geniet er nog even van, hoewel ik me ook kan voorstellen dat je benieuwd bent naar de nieuwe wereldburger.
    Sterkte!
    Groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie buik Inge en zo te zien ben je na die tijd de extra kilo's zo kwijt...volgens mij zit er weinig teveel. Lekker toch om toch nog wat te schuiven nu je verder niet veel kan doen. Als het echt niet gaat, ga je - hoop ik - vanzelf wel zitten. Van hele dagen niets doen word je tenslotte ook niet vrolijk en straks heb je voor al dat geschuif even helemaal geen tijd.

    Ik ben zo benieuwd wanneer je hier het grote nieuws kunt gaan vertellen! Veel succes!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een pracht buik! Daar kan je trots op zijn, en je hebt een paar prachtige regaals, daar ga je van kwijlen!!
    Mooi, mooi...en tja wat is rustig aan doen he...hahaha. Voor een ieder wat anders zullen we maar zeggen! haha. Geniet ze , en sterkte met de laatste loodjes!
    Lieve groet
    Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gestylde hoekjes, ziet er heel sfeervol uit!
    Hopelijk duurt het niet lang meer voor jullie kindje komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zet je de prachtigste hoekjes neer , gaat iedereen natuurlijk over dat mooie bolle buikje praten , hihi.
    Je draagt zo mooi , een echt bol buikje , hopelijk komt het baby'tje nu wel snel .
    Meisje of jongen , het zal alvast in een prachtig gestyled huis wonen .
    Volgende post mischien wel baby -nieuws .
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent nu wel klaar in huis, dus laat die baby maar komen.
    Mooie ronde buik.... Blijf het prachtig vinden een zwangere vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je buik het allermooist. Ik ben benieuwd wat daarin zit... Nog even en het ligt en z'n prachtig gestylede kamertje. Of is het er ondertussen al? Succes met de bevalling en geniet er van liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blogje alweer een dagje oud, misschien is het wel begonnen vannacht?? Wie weet? Je ziet er prachtig mooi zwanger uit. Ik heb weer genoten van al je foto's, heel sfeervol.
    Een vraagje, klopt het dat het rendier wat op 1 van de foto's te zien is, van de action komt?
    Succes met de bevalling, we wachten allen vol ongeduld af wat het zal zijn.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi, ja klopt, vorig jaar al gekocht, hij is nu in de aanbieding!:))

      Verwijderen
  11. Je een flinke mooie ronde buik. Succes met de bevalling binnenkort. Ik heb genoten van je mooie sfeer foto's

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je een flinke mooie ronde buik. Succes met de bevalling binnenkort. Ik heb genoten van je mooie sfeer foto's

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt inderdaad een hele mooie buik.
    Hopelijk duurt het niet lang meer voordat de baby er is.....
    Het komt in ieder geval in een mooi en gezellig huis waar mama elk hoekje met zorg heeft gemaakt.

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie ronde buik heb je.....
    Ik heb genoten van je vele foto's en die bolletjes die uit het kruikje komen zijn de bolletjes van de Plataan
    Succes met de bevalling!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. alvast een hele voorspoedige bevalling toegewenst!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, jij bent wel bezig geweest, zeg!
    Maar al dat heen en weer schuiven levert dan wel weer mooie plaatjes op!
    Veel succes met alles en een heel voorspoedige bevalling toegewenst!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou van plaatjes kijken haha. Vooral deze plaatjes zijn heel mooi en inspirerend! De styling is erg goed gedaan. Laat je lekker verwennen de komende tijd!
    Hartelijke groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je blijft gewoon doorgaan jij hé? Leuk weer hoor!
    Volgens mij heb je ook aardig de ruimte om te schuiven?..
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha....ik schrijf maar even dat je zulke leuke sfeerhoekjes gemaakt hebt....anders is het ook zo sneu. Iedereen praat over je mooie buikje (is ook zo hoor) maar je foto's van die hoekjes zijn ook zo mooi!
    Ach, je moet toch wat doen tijdens het wachten op dat kleine frummeltje.....kan je goed gaan schuiven en dat doe je toch héééél rustig!!
    En mannen.......je zou ze soms wat hè!
    Geniet nog van je rust (!!)

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volgens mij ben je er klaar voor, alles staat op zijn plek ;-)
    Ik wens je een hele fijne bevalling en leuke kraamtijd, rust goed uit nu het nog kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volgens mij moet jij gedwongen worden te stoppen! En dat wordt je binnenkort! ;-)
    Wel heel mooi bij je hoor!!
    Sterkte!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie style hoekjes heb je allemaal gecreëerd hou je voor jezelf nog een beetje energie over?
    Wachten duurt lang hè.... veel sterkte!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Styling zit in je bloed hé. Dat kun je niet even stoppen. Als je rondkijkt zie je weer hoe het anders kan...en jij weet er steeds iets nóg mooier van te maken.Toch zal dat kleine hummeltje in je mooie ronde buikje dat veranderen (hopelijk snel, misschien is 't er al, wie weet). Dan heb je alleen nog maar oog voor het mooiste wat een mens kan stylen: een nieuw leven! Succes met de laatste loodjes...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alles nog even snel veranderen! Innesteling!
    Heerlijke sfeer foto's!!

    Mooie ronde buik!! Nog even! geniet er nog maar even van, wellicht ben je het nu zat. Maar als het hummeltje er straks uit is, mis je t bolle buikje wel..

    Liefs
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alles nog even snel veranderen! Innesteling!
    Heerlijke sfeer foto's!!

    Mooie ronde buik!! Nog even! geniet er nog maar even van, wellicht ben je het nu zat. Maar als het hummeltje er straks uit is, mis je t bolle buikje wel..

    Liefs
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt een prachtige buik inge!!
    Ik wens je een voorspoedige bevalling!
    Je plaatjes zijn zoals gewoonlijk weer heel gezellig :)

    Liefs
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je bent er helemaal klaar voor, je huis is prachtig..ik bedenk ineens..dat het ontzettend leuk moet zijn om in zo' n mooi huis te mogen ' kramen' ;) die kraamzuster is een bofferd..hihi!
    Sterkte met de as.bevalling, hopelijk snel een berichtje van een klein wonder..daar kan geen interieurfoto tegenop!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je bent er helemaal klaar voor, je huis is prachtig..ik bedenk ineens..dat het ontzettend leuk moet zijn om in zo' n mooi huis te mogen ' kramen' ;) die kraamzuster is een bofferd..hihi!
    Sterkte met de as.bevalling, hopelijk snel een berichtje van een klein wonder..daar kan geen interieurfoto tegenop!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie foto's Inge, maar de laatste is de allermooiste. Wat ben je prachtig zwanger heel mooi om te zien!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Eerst even over je buik hoor ... prachtig! En wat spannend dat het bijna zover is!
    Maar de rest van je foto's zijn ook erg mooi. Je hebt een super gezellig huis met veel mooi sfeerhoekjes!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jij stopt pas met schuiven, als je in het kraambed ligt volgens mij! Heerlijk nog even de laatste dingen voordat je gaat bevallen! Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hè bah wat naar zeg, zo'n post vol sfeerplaatjes...;-)
    Een heerlijke sfeer heb je in huis, daar wordt het heerlijk vertoeven tijdens de kraamweken!

    Wat ben je mooi zwanger met zo'n toeter op je buik! Ik had ook een gigantische toeter, maar ik was overal gigantisch dus dat zag er niet uit hihi

    Wie weet ben je inmiddels al bevallen, maar zo niet: Zet 'm op als het zover is!!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ben je toch een heerlijk mens, ik zit altijd grinnikend te lezen..
    Het ziet er beregezellig uit bij je! Dat schuiven voor je naar de kerk gaat herken ik ;-) Anders zit je toch niet rustig!
    Slanke den hoor, met een prachtige buik!
    En dat lopen op blote benen scheelt je zo nog aardig wat panty-kosten haha!

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je bent mooi zwanger.. mooi buikje voor 39 weken..
    ik snap wel dat het nu in de weg gaat zitten. Je hebt leuke
    sfeerhoekjes gemaakt. Heerlijk dat veranderen..
    Groet, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hai Inge, ik heb allang gereageerd op je blog dat ik het fantastisch vind, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen hoe het met jou en de kleine gaat? Hoop dat alles voorspoedig is verlopen en dat jullie lekker aan het genieten zijn.
    Groetjes Coby (IG cbcosycot).

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk hoor zusje,zie nu de foto's voor het eerst, haha

    BeantwoordenVerwijderen

leuk als je een berichtje achterlaat!